Frameld OBBC

FRAMELD OBBC

Framelding fitness i OBBC

Frameldelse kan ske med 14 dages varsel til udgangen af en måned. Kontingent tilbagebetales ikke.

Depositum tilbagebetales såfremt der er udmeldt rettidigt.

Restancer sidestilles med kontingentrestancer, og betyder at du ikke vil kunne spille og træne i klubben før der er betalt.

Spillercertifikat udleveres ikke i tilfælde af restance.

Følgende oplysninger skal være opfyldt:

1:  Dit navn
2: Fødselsdato
3: Frameldes fitness pr.
4: Reg. og kontonummer til brug for tilbagebetaling af depositum
5: Evt. bemærkninger

Du bedes også skrive en mail til THOMAS RASMUSSEN PÅ rasmussenthomas@icloud.com omkring udmeldelse af OBBC. Så fjerner han jer af listen.

KUNNE DU TÆNKE DIG AT BLIVE MEDLEM?

OM IF STJERNEN

logo2

Idrætsforeningen Stjernen er en dansk idrætsforening i Odense, der blev stiftet 18. april 1921. Indtil 1931 blev der kun dyrket vintergymnastik og atletik i klubben, men så begyndte man at spille noget bold i forbindelse med gymnastikken. Stjernen var med til at stifte Fyns Håndboldunion i 1933.

I 1962 blev atletikafdelingen nedlagt, så nu var der kun håndbold på programmet indtil 1992, hvor man også begyndte at spille tennis.

NYESTE INDLÆG

Alt indhold © copyright IF Stjernen. Alle rettigheder reserveret.