Håndboldskole

Stjernen afholder hvert år Håndboldskole med stor succes.

IF STJERNENS
Håndboldskole 2024

IF Stjernen Odense afholder endnu en gang håndboldskole for alle interesserede håndboldspillere i årgangene U11 og U13 drenge og piger. IF Stjernen tilbyder igen i år håndboldskole, og vi glæder os til at tage imod en masse børn og unge til nogle fede dage med håndbold i fokus. I år afholdes der en håndboldskole for hver af de to årgange i U11 samt U13.

U11 forløber igen i år med 5 dage, hvor der er overnatning fra torsdag til fredag.
U13 forløber igen i år med 5 dage, hvor der er overnatning både fra onsdag til torsdag samt torsdag til fredag.

Sidste år forsøgte vi at lave en håndboldskole for U9 i efterårsferien med stor succes. Vi håber vi kan gentage dette. Mere info følger

SAMMENHOLD

I Stjernen er sammenholdet, når man har det sjovt med sine venner, og deler sejre og nederlag. Sammenhold er, når man er en del af et fællesskab, der gør sporten mere spændende og meningsfuld.

INKLUSION

I Stjernen drives vi af inklusion det handler om at skabe et åbent og imødekommende miljø, hvor alle føler sig velkomne, respekterede og værdsatte. Inklusion for Stjernen bidrager til at fremme tolerance, solidaritet, fællesskab og mange andre sportslige værdier.

SJOV

Stjernen er en sportsklub hvor man kan nyde sporten, man elsker, sammen med andre, der deler ens passion. Sjov i IF Stjernen er når man kan grine, lege, udfordre og lære af sine holdkammerater, trænere og modstandere.

KAMMERATSKAB

Kammeratskab i IF Stjernen er når man har et godt forhold til sine medspillere, trænere og ledere, og føler sig som en del af et fælles projekt. Kammeratskab for os er, når man hjælper, støtter, opmuntrer og respekterer hinanden, både på og uden for banen. Kammeratskab er, når man deler glæden ved sporten, og har det sjovt sammen.

U11 Håndboldskole

Hal: Skt. Jørgens Hallen
Adresse: Danmarksgade 12, 5000 Odense C

Årgang: 2013 og 2014

Datoer: 22/7 - 26/7-2024

Pris: 895,-DKK (inkl. aftensmad torsdag og morgenmad fredag)

TILMELDING

Tilmeld dit barn på DHF's hjemmeside.
U9-U11-U13

Tilmelding åbner: 1/2-2024 kl.10.00

Deltagerpakke:
- T-shirts (langærmet til målmænd)
- Shorts (lange bukser til målmænd)
- Bold
- Drikkedunk

U13 Håndboldskole

Hal: Skt. Jørgens Hallen
Adresse: Danmarksgade 12, 5000 Odense C

Årgang: 2011 og 2012

Datoer: 29/7 - 2/8-2024

Pris: 950,-DKK (inkl. aftensmad onsdag og torsdag, frokost torsdag og morgenmad torsdag og fredag)

KUNNE DU TÆNKE DIG AT BLIVE MEDLEM?

logo2

Idrætsforeningen Stjernen er en dansk idrætsforening i Odense, der blev stiftet 18. april 1921. Indtil 1931 blev der kun dyrket vintergymnastik og atletik i klubben, men så begyndte man at spille noget bold i forbindelse med gymnastikken. Stjernen var med til at stifte Fyns Håndboldunion i 1933.

I 1962 blev atletikafdelingen nedlagt, så nu var der kun håndbold på programmet indtil 1992, hvor man også begyndte at spille tennis.

NYESTE INDLÆG

Alt indhold © copyright IF Stjernen. Alle rettigheder reserveret.