Tilmeld OBBC

Her modtages: DANKORT,VISA,VISA ELETRON, MASTERCARD, MAESTRO,JCB

Tilmelding til fitness OBBC 139, -DKK

Betalingskort påkrævet

Man skal være aktivt medlem af klubben for at kunne tilmelde sig og træne i OBBC. Man kan ikke melde sig ind i klubben blot for at deltage i fitness. Det er et krav at man betaler via automatisk PBS træk. Man tilmelder sig BS betaling via link på hjemmesiden idet man melder sig til. Der opkræves og betales månedsvis den 1. hverdag i måneden.

Når man tilmelder sig første gang, betaler man et ”depositum” svarende til 1 måned træning, samt 1. måneds kontingent.

Depositum tilbagebetales KUN på følgende betingelser:

• Man framelder sig fitness senest 15 dage før til den 1. i en måned.
  • Framelding skal gøres via linket på hjemmesiden under medlemsinfo
  • Hvis man stopper i klubben, bliver man automatisk frameldt til den næste 1. og KUN hvis man udmelder sig via link på hjemmesiden.

VED INDMELDELSE SKAL MAN SENDE EN MAIL TIL THOMAS RASMUSSEN PÅ rasmussenthomas@icloud.com – så får han jer sat på listen i OBBC.

KUNNE DU TÆNKE DIG AT BLIVE MEDLEM?

logo2

Idrætsforeningen Stjernen er en dansk idrætsforening i Odense, der blev stiftet 18. april 1921. Indtil 1931 blev der kun dyrket vintergymnastik og atletik i klubben, men så begyndte man at spille noget bold i forbindelse med gymnastikken. Stjernen var med til at stifte Fyns Håndboldunion i 1933.

I 1962 blev atletikafdelingen nedlagt, så nu var der kun håndbold på programmet indtil 1992, hvor man også begyndte at spille tennis.

NYESTE INDLÆG

Alt indhold © copyright IF Stjernen. Alle rettigheder reserveret.