Stjernens Venner

IF STJERNENS VENNER

For at støtte og styrke IF Stjernen store ungdomsafdeling har vi etableret et støtteordning, som donerer et fast beløb hvert år, som går direkte til ungdomsafdelingen.

Tilmelding til IF Stjernens Venner

Inden du begynder:

Har du allerede en profil i Conventus i IF Stjernen, kan du springe direkte til trin 2.

Trin 1 – Opret Profil:

-OBS!! Når du trykker på Opret Profil og indtaster oplysninger på det nye medlem, skal du bruge det samme mobilnummer ved BÅDE telefon og mobil!
    -Skriv venligst den e-mailadresse, som klubben skal kontakte jer på ift. medlemstilbud, ændring af kortoplysninger mm.
Trin 2 – Vælg abonnement:
Efter at have gennemført profiloprettelse, skal du nu:
    -Vælge et abonnement nedenfor
    -Logge på med tilsendte oplysninger (du har modtaget en mail med en adgangskode – brugernavnet er din e-mail)
    -Taste dine kortoplysninger
    -Kan du ikke huske din adgangskode, kan du trykke “Glemt adgangskode” og få tilsendt en ny
Du kan se handelsbetingelser for abonnementet ved at klikke her –handelsbetingelser
Genaktivér betalingskort :
For at genaktivere dit medlemskab, skal du gøre 2 ting:
-Tilmelde dit nye betalingskort.
-Gennemføre den fejlede betaling.

Det gør du ved at følge denne – guide

Opdater oplysninger
Her kan du se dit medlemskab, opdatere dine oplysninger mm.
Opdater oplysninger
Her kan du opdatere dine oplysninger i Conventus.
Når du logger ind på medlemslogin, kan du vælge fanen Profil eller Økonomi.
Her har du mulighed for at:
    -Rette dine profiloplysninger
    -Ændre adgangskode
    -Se dine opkrævninger eller fakturaer
    -Tilmelde et nyt betalingskort
    -Afmelde dit eksisterende betalingskort
Log ind på medlemslogin med din e-mail eller dit mobilnummer, for at få adgang til disse funktioner.
Afmeld støttemedlem
For at udmelde dig, følg da denne guides 5 trin:
    -Log ind på medlemslogin herunder.
OBS: Hvis du ikke har brugt din adgangskode nedenfor 3 uger, skal du trykke Glemt adgangskode og få en ny tilsendt.
    -Vælg den profil, som skal meldes ud.
    -Klik på fanen “Økonomi” og vælg menupunktet “Kortoplysninger”.
    -Klik i “Afmeld kort og abonnement”.
    -Klik “Opsig abonnement og afmeld kort “OK” i pop-up vinduet.

KUNNE DU TÆNKE DIG AT BLIVE MEDLEM?

logo2

Idrætsforeningen Stjernen er en dansk idrætsforening i Odense, der blev stiftet 18. april 1921. Indtil 1931 blev der kun dyrket vintergymnastik og atletik i klubben, men så begyndte man at spille noget bold i forbindelse med gymnastikken. Stjernen var med til at stifte Fyns Håndboldunion i 1933.

I 1962 blev atletikafdelingen nedlagt, så nu var der kun håndbold på programmet indtil 1992, hvor man også begyndte at spille tennis.

NYESTE INDLÆG

Alt indhold © copyright IF Stjernen. Alle rettigheder reserveret.